?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Drabble: Lord of the flies

Fandom: Primeval
Pairing: Matt / Becker
Notes: For primeval100: challenge 376: Lord of the flies.
Notes (2): Set in the Moss ‘verse .






Lord of the flies





Becker sniffed the air, frowning. Matt sniffed too, almost gagging when the source of the stench got closer.

“Oh god, that’s disgusting! What the hell did he roll in?”

Becker held his breath, telling Moss to stay as he and Matt backed away to a safe distance.

“He’s attracting flies,” Matt pointed out as Moss raised a paw to scratch furiously at his neck.

“Keep him out here; don’t let him go in the house. I’ll get a bucket of warm soapy water,” Becker said.

Matt swatted a fly away. “Make it two.” He glanced at Moss. “With extra soap.”





.

Comments

( 13 comments — Leave a comment )
aunteeneenah
Jul. 22nd, 2014 10:02 pm (UTC)
Hmmmm, I believe that was me a couple of weeks ago when my dogs found something disgusting to roll in. Ewwwww, nasty. Well, I'm pleased that Becker is using warm water to bathe our little rascal. Very sweet... in a smelly sort of way... yeah, you know what I mean. *g*
adafrog
Jul. 22nd, 2014 11:59 pm (UTC)
lolol Run, boys!
cordeliadelayne
Jul. 23rd, 2014 01:44 am (UTC)
Oh dear! Poor Moss.
basched
Jul. 23rd, 2014 09:38 am (UTC)
MOSS!!

Oh this is just... awesome! I think all hopes for me doing my BB has gone out of the window!

I love that you've done more with Moss. Ugh... poor Moss. Rolling in something icky is only going to get a soapy water drenching.

SWEET!! Awesome stuff Ebs!
nietie
Jul. 23rd, 2014 03:10 pm (UTC)
With lots and lots of soap. *nods, sniggering*

goldarrow
Jul. 23rd, 2014 07:04 pm (UTC)
Urk.
Poor Moss, having his lovely smell washed off.
And poor Matt and Becker, having to get close enough to do it!
knitekat
Jul. 23rd, 2014 07:23 pm (UTC)
Poor Moss, he won't like having his lovely smell washed off... Poor boys, having to get close ;)
fififolle
Jul. 24th, 2014 06:23 pm (UTC)
LOL! Ew, hahaha! Poor Moss. I hope he likes his bath!!!
fredbassett
Jul. 24th, 2014 09:16 pm (UTC)
Oh god, one of our lurchers does that as often as she can, usually fox poo in the UK and wild boar poo in France!

Great take on the prompt :)
stealingpennies
Jul. 26th, 2014 10:23 am (UTC)

Oops! The perils of pet ownership.
deinonychus_1
Aug. 2nd, 2014 05:11 pm (UTC)
Ewwww! I don't envy the boys that job! They'll probably forgive Moss when he uses his big puppy eyes on them, though.
dreamer_98
Aug. 3rd, 2014 12:33 am (UTC)
Oops, Moss isn't so adorable now! Hopefully the soapy water will do the trick.
eriah211
Apr. 16th, 2015 02:43 pm (UTC)
LOL! Not sure Moss is going to like it, boys! ^_^
( 13 comments — Leave a comment )

Profile

tv-csi ny
ebonyfeather
ebonyfeather

PUBLISHED FICTION

.

ARCHIVES / COMMUNITIES

.

FANFICTION BY FANDOM

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Katy Towell